Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Remo Kuningas" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 09:23:42 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kinnitan nõusolekut allpool viidatud teenustaseme kokkulepete osas.

Parimat

Remo

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 6, 2024 9:19 AM
To: Remo Kuningas <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Palun Teil alloleva taotluse osas saata lisaks vabas vormis kinnitus, et 
nõustute SLA-ga.

Äriregistri SLA leiate siit lingilt 
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon> 
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

-----Original Message-----

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Tuesday, March 5, 2024 4:27 PM

Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v1 ja arireg/detailandmed_v4

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/esindus_v1.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/detailandmed_v4.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 70001490/dire.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE

Teenuse kasutamise eesmärk:

Sõidukite digiregistreerimise keskkonna jaoks vajalikud teenused. Õiguslik 
alus on Liiklusregistri pidamise põhimäärus § 3 p 14-17

Taotleja kontaktid:

Nimi: REMO KUNINGAS

E-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Telefon: +3725240198

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]